B4stian Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ja, har nå en Qtek 9100 som jeg kommer til å bruke en del over GRPS/EDGE og lurer på hva som lønner seg. Har i dag TalkMore som koster 15 kr. pr. mb, men noe annet som lønner seg mer? Noen tips? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Helt klart netcom smart talk med datamania, 20,- per megabyte, men maksprisgrense på 25,- om dagen med fri bruk, 20,- i månedsavgift for å ha det Lenke til kommentar
-M- Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg bestilte i dag SmartTalk nettopp grunn av dette. Litt på siden: Er det bare en innbilning, eller var det ikke mulig med DataMania på SmartTalk helt i begynnelsen i fjor? Mener nemlig å huske at jeg vurderte SmartTalk fordi DataMania lokket, men at jeg leste at denne kombinasjonen ikke gikk an. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Men da må jeg jo ha et NetCom-abo isteden... Tja...kan jo se om jeg får en god avtale. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg har hørt om flere som har det, men den tryggeste måten er vell å ringe/sende mail til netcom å spørre om det går med smart talk/datamania Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Det går bra med smarttalk og datamania: "DATAmania kan benyttes av private abonnenter unntatt MyTalk, YoungTalk og kontantkunder. " https://netcom.no/privat/tjenester/internet.../datamania.html MyTalk har vel noe lignende innebygd i vilkårene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå