IceXCool Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ei jeg prater endel med har fått ny mob og nytt abo (Netcom Ucan2 og en SE K700i mobil.) Nå får hun ikke opp hvem som ringer enda navn og nr er lagret på det nye SIM-kortet, hun påstår det er en tjeneste NetCom tar seg betalt for!?!? Stemmer det eller er det hun som roter med innstillingene på mob? Lenke til kommentar
Alcon Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Mobilen står vel på å bruke telefonliste og ikke sim-kort liste. Endret 28. mars 2006 av Alcon Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Problemet er at tjenesten "NetCom ID" (=nummervisning) ikke er aktiv på hennes abonnement. Denne tjenesten er gratis og kan aktiveres via Mine Sider på www.netcom.no, eller ved å ringe kundeservice eller ved å gå innom en forhandler. -snubbel PS: Hvis du sender meg en PM med nr hennes kan jeg aktivere det for deg. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Takk for tips/info! Nå blir det nok orden på saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå