Gå til innhold

feilmeldinger og lite plass!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et lite problem. Jeg lasta ned Nero 7 demo for å prøve dette programmet, men nå får jeg ikke til å slette det igjen. Jeg legger ved vedlegg der feilmeldingene er.

Jeg har også et annet problem, plutselig har det kommet opp at jeg ikke har mer ledig plass på c-driven (bare 423MB igjen), jeg har prøvd å rydde opp men får det ikke til. Jeg har ikke lagt inn noe der i det siste, bortsett fra Nero 7, og får jeg la inn nero 7 der var det mye mer plass der!.. Hva kan dette ha seg? :hrm:

Hva burde jeg gjøre? nå tenker jeg på begge spørsmålene mine..

Jeg blir utrolig takknemlig for all respons jeg får :D

post-95549-1143567440_thumb.jpg

post-95549-1143567454_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du sletter ting generelt fra harddisken, holder du nede shift mens du trykker slett? Det bør du gjøre hver gang. La det rett og slett bli en vane.

Når det gjelder Nero... avinstallerer du det fra kontrollpanelet?

Lenke til kommentar
Når du sletter ting generelt fra harddisken, holder du nede shift mens du trykker slett? Det bør du gjøre hver gang. La det rett og slett bli en vane.

Når det gjelder Nero... avinstallerer du det fra kontrollpanelet?

5827477[/snapback]

Ja, prøver å avinstallere det fra kontrollpanelet, men er da jeg får disse feilmeldingene. Og jeg har slettet det som jeg mener er mulig på c-driven, men diskplassen endres ikke :cry:

Lenke til kommentar

En ting jeg kom på, siden denne diskplassen plutselig gikk veldig ned, kan det være en mulighet for at det er noen som har hacket seg inn og bruker opp masse av plassen min? Fordi jeg hadde en ledig diskplass på 9-10GB eller noe for 2uker siden..

Hvis dette går an, hvordan kan jeg da stenge veiene, og hindre at denne personen får tilgang mer, slik at jeg får plassen tilbake?

Lenke til kommentar

Mest sannsynlig er det en kombinasjon av uheldige ting.

Masse tempfiler-: Crapcleaner (google ccleaner)

For stor plass brukt til System restore-: Control panel->system->system restore; sett ned plassen den bruker til et fornuftig nivå, bruk programs->accessories->system tools->disk cleanup for å slette gamle restorepunkter og ellers renske ut.

Spyware/ annen malware-: Adaware SE, Spybot, Windowssecurity trojanscan for adware; Trend Housecall og Panda Activescan for virus o l.

Bernt K

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...