JoeDohn Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Kom igjen, flokens! Bare rop ut: hvilken bil i GTA3 er den aller råeste?! har personlig tre favoritter: 1. Yardie Lobo (hallo! den har hydraulikk!!!) 2. Cheetah (nammelig styring og fart) 3. Mafia Sentinel (stil og fart kombinert) Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 den røde taxien! den med blodige spikes i fronten :smile: Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 er ikke noe stor fan av gta3 siden det ikke er noen multiplayer muligheter... :sad:((( Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 din mening om spillet har aldri blitt etterspurt.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 vært fint om dere kunne sletta de postene (så skal jeg slette denne) jeg SKAL ha den taxien! Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Standard Purkbil. Ikke en (normal)bil som tåler mer enn den. Samtidlig har den grei fart og styring. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 stinger er best, og skuddsikker cheetah er gøy og briefe med i mafia strøk :smile:. for de som ikke har den - http://www.home.no/victork/gta3.html, stikk innom hovedsiden og så får jeg + på telleren. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Mafia Sentinell.. har en perfekt blanding mellom fart og svinging (handling). Den ser **** meg kul ut og.. kanskje det viktigste! =) Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg kjører Kuruma perfekt! Banshee er også helt fin å kjøre for meg. Kulest..........hmmm.....det må være Stinger! Lenke til kommentar
Erad Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 OL Barracks! frakt å dytte unna alle andre biler e.l tank suger for den bare sprenger alt, frakkest er det å ha seg oppi en flatbed og skyte på den så sjåføren klikker og skal prøve og stikke av! dermed er det årntli driveby skyting med alle våpen i stedet for den jalla uzien Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 MAFIA SENTINEL!! d r den med mest stil!!jej skal runne d på nytt og bruke bare den bilen gjonnom hele spillet!! Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Den feteste bilen på GtaIII må være -MAFIA SENTIEL- -STALLION- -VANELIG SENTIEL- Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 03:40, skrev Erad:OL Barracks!frakt å dytte unna alle andre biler e.ltank suger for den bare sprenger alt,frakkest er det å ha seg oppi en flatbed og skyte på den så sjåføren klikker og skal prøve og stikke av! dermed er det årntli driveby skyting med alle våpen i stedet for den jalla uzien driveby med rocketlauncher...^^ *har prøvd* det er phett! Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 kewleste bil er jo Diablo Stallion Lenke til kommentar
fluid_ Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Ingen av de originale bilene er noe fete :smile: Sjekk GTA3.NET Mange fete addon biler. DET er fett det. Driveby i en feit Audi S8 eller A-team vanen. Hvor kult er ikke det ? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Det absolutt råeste doningen å kjøre rundt i gata med er jo tanksen :wink: Lenke til kommentar
jossa Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 fløut spørsjmål hvordan får man bilene in i spillet? kan ikke tysk;-) Lenke til kommentar
nordlending Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 digger... skuddsikker humvee(husker ikke navnet) mafia sentinel ( utrolig fet bil...! ) dodo 8kan jo ikke glemme den !!!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå