Simma89 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Har formatert pcen og instalert Skype. Men når jeg går inn på det og logger meg på, så er alle kontaktene mine borte.. Må jeg legge dem til på nytt eller finnes det en måte å få de tilbake på? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) What are Centralized Contacts? It means that your Contacts list is saved by us (in addition to locally on your hard drive) so that you will have access to them from wherever you sign in to Skype. You can now have the same Contacts list on a PC at home or work or even in an Internet cafe. Note: Centralized Contacts are available in the latest versions of Skype, make sure you are using the newest release on all computers in order for Centralized Contacts to work. Edit: Tror det gjelder fra 1.2 og oppover. Endret 29. mars 2006 av Ernie Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Denne tråden er feilpostet da den har ingenting med hardware å gjøre. Trådstarter bes opprette ny tråd i vårt programvareforum. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg