AndersT2 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Jeg har 2 stykker XFX 7800 GT Extreme satt i SLI på ett Asus A8N-SLI Deluxe hovedkort. Jeg bruker chipsett driverne 6.66 og skjermkort driverne 84.20 (Beta) (Hadde samme problem med offisielle drivere også) Når jeg klokker opp ved coolbits i driveren, så få jeg satt opp hastigheten fra 450/1.05 til 499/1.15 (kjerne/minne). Alt funker greit til jeg tester i spill, har testet med testene i CS: Source og F.E.A.R., Testene starter som de skal men etter noen sekunder så låser alt seg, og jeg må restarte. Klokket litt ned, og det samme skjer. Uklokket så kjøres testene helt som de skal. Det er ingen artifakter på de bildene som kommer før det låser seg. Hva kan være feil? Begge skjermkort har montert Arctic Cooling sin kjøler. (Nvidia 5, Rev 3) Endret 28. mars 2006 av AndersT2 Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 du har klokket for høyt.. har ikke så god greie.. men kanskje kortene ikke for nok volt for å klare de hastighetene Lenke til kommentar
chariot Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Prøv 480/1200 og se om det funker greit. Kan godt være du har et varmeproblem. Mvh. Rise Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 de trekker jo litt strøm.. kan jo hende at det ene kortet klokker rævva og da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå