Nitrius Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Er dette noe å satse på? Dere som har prøvd å være det, hva syns dere? og hvilken "build" kjører dere med magen? Har til nå hatt en theif lignende fyr som både kan bruke blade og bue, men etter å ha tatt mage guild prequesten nå så virket mage som en veldig artig klasse, spesielt disse questene som egentlig er ment for mage.. Så hva mener dere? Endret 28. mars 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Er dette noe å satse på?Dere som har prøvd å være det, hva syns dere? og hvilken "build" kjører dere med magen? Har til nå hatt en theif lignende fyr som både kan bruke blade og bue, men etter å ha tatt mage guild prequesten nå så virket mage som en veldig artig klasse, spesielt disse questene som egentlig er ment for mage.. Så hva mener dere? 5827059[/snapback] Hvet ikke hva "build". Men startet først med en Nord kriger (lagte klassen selv), siden det var det jeg rundet morrowind med, men ble fort lei og lagte en ny karakter som er god i magi og bue. Det er etter min mening mye gøyere, "blaste" ulver og banditter med ill kuler er underholdene. :!: Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Er dette noe å satse på?Dere som har prøvd å være det, hva syns dere? og hvilken "build" kjører dere med magen? Har til nå hatt en theif lignende fyr som både kan bruke blade og bue, men etter å ha tatt mage guild prequesten nå så virket mage som en veldig artig klasse, spesielt disse questene som egentlig er ment for mage.. Så hva mener dere? 5827059[/snapback] Eg er alltid trollmann/magikar i rollespel, sjølv i Morrowind der designarane hadde rota det skikkeleg til. I Oblivion har dei gjort det mykje betre, og det er veldig gøy å spele som magikar. Magien har mykje meir "trøkk" enn før, og Mage Guild-questane har vore svært gode so langt. Eg spelar med den førehandsdefinerte "mage"-klassa. Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå