Gambler FEX online Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Hei! Jeg skulle gjerne hatt et m-ATX 939 hovedkort som støtter NCQ harddisker og SATA-DVD brenning. (men ikke ATI Radeon Xpress 200 det har jeg prøvd har dårlig PCI ytelse) Kan dere som har prøvd dette være så snill og skrive opp system spesifikasjonene her og om det virker eller ikke? Takk Min konfigurasjon: Asus K8N-VM nForce 410 / MCP51 (støtter ikke NCQ, ? )(legg til "," så virker linken) Seagate Barracuda ST3400832AS (støtter NCQ) Samsung WriteMaster SH-W163A SATA NCQ "Greyed out" I Device Manager SATA CD/DVD-brenning Brenning henger seg med Nero og ImgBurn Virker fint når jeg avinstallerer nVidia IDE drivere i Add or Remove Programs i Control Panel Endret 29. mars 2006 av Gambler FEX online Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Asus A8N32SLI Deluxe? Ellers har vel DFI noen knallkort hvis du har litt lyst på noe nytt. Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Micro-ATX glemte jeg å si beklager Asus A8NE-FM den har nForce4 men ikke 410/430 MCP51? Den skal være i en server så jeg trenger NCQ og god gigabit ethernet ytelse Endret 29. mars 2006 av Gambler FEX online Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå