Nitrius Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 At er det mulig å finne dette senere i spillet? eller er det bare hu ene damen i en av ruinene nær Imperial City som har dette? tenkte har ingen steder å legge deg for øyeblikket og har heller ikke bruk for det nå så lurer på å selge det. Grunnen til at jeg spør er fordi at kansje senere så får jeg lyst på det igjen, man vet jo aldri.. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 kjøp et hus i imp-city for 2000, legg det der. eller: de du selger ting for vil beholde det til du kjøper (tror jeg) men prisen du kjøper for vil være mye større (med mindere du er hyper go på merchantile) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Skjønner men akkurat nå har jeg ikke de 2000 gullene Så om noen kan bekrefte at det er mulig å finne den armoren senere i spillet så kan jeg egentlig bare selge ebony settet nå og finne det igjen senere om jeg så absolutt måtte ha det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 er det noen lett måte og skaffe penger på i oblivion? har vert litt i Arenaen og slost, men tjener bare 50 gull per gang Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 du ender opp med å tjene ca. 500 på de siste kampene, og etter man er grand champion kan man tjene over 1000 Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 hvor bra er ebony armour a? Lenke til kommentar
Robertarg Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 På morrowind tror jeg det var den nest beste heavy armour'en. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 ja den var vel nest beste amor som du kunne få helt sett av, beste var jo dedric. men man hadde andre unike items som var bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå