Heilage Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei. Jeg har en Swiftech chipsetkjøler nå, men vifta irriterer meg. Er det noe lurt å ta av vifta på den? Den har jo allerede en kraftig kjøleribbe av kobber, men jeg er bare ute etter noen meninger om dette. På forhånd takk. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Den ribba ser jo ganske så solid ut. Så hvis du har en noenlude grei luftstørm. Så er ikke vifta et must. Men kan jo ha den klar hvis det skjer noe;) Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Har samme selv men hører ikke vifta på den, har din begynt å bråke. Tror nok det burde gå bra uten. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Har samme selv men hører ikke vifta på den, har din begynt å bråke. Tror nok det burde gå bra uten. 5827162[/snapback] Den bråker ikke merkbart, men jeg prøver å fjerne all unødvendig viftestøy. Takker for svar. Skal prøve uten. Chipsettet tåler tross alt ganske mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå