EDB Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei Lurer ganske enkelt på om dere vet om noen gode filmreplicasider der ute, noe ala filmting. Norsk eller ei har ingenting å si. Det jeg hovedsaklig er på utkikk etter er brillene til Mickey i Natrual Born Killers, men link gjerne til alle du vet om Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 I søkefunksjonen til play.com har de ganske mye artig under "gadgets". Om nevnte briller befinner seg der, vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 I søkefunksjonen til play.com har de ganske mye artig under "gadgets". Om nevnte briller befinner seg der, vet jeg ikke... 5826523[/snapback] Problemet med gadgets på Play er at de ikke sender til Norge... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Skal du kjøpe filmgadgets er ebay plassen. De har omtrent alt. Og skal du ha et tips til en ting du kan kjøpe, så synes jeg at denne er vertd pengene http://cgi.ebay.com/V-for-VENDETTA-Mask-Re...0QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
EDB Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Var en del der ja, men ikke akkurat det jeg lette etter. Antar at det finnes en del slike butikker, gjelder bare å finne dem. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Slenger meg på denne, da jeg synes brillene hans er så uberharry at dem blir kule. Hadde vært tøft med brillene til morpheus i matrix og. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Überharry Kule Må jo være et eller annet sted som selger slike ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå