Tøffe-Tetra Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 HEi. Jeg lurer på om noen har gode forslag til headsett. Jeg skal på The Gathering og trenger derfor et sett som kan brukes i flere timer uten å få vondt . Jeg eier et billigsett fra biltema men det gjør vond etter 3-4 timer med bruk pga at det klemmer for mye mot ørene... Settet burde også stenge ute en god del lyd (kan være et stort problem på TG) Prisantydning rund 300 kroner. Burde være et lukked sett... Har kikka litt på dette: www.komplett.no Takker for alle svar Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) HEi. Jeg lurer på om noen har gode forslag til headsett. Jeg skal på The Gathering og trenger derfor et sett som kan brukes i flere timer uten å få vondt . Jeg eier et billigsett fra biltema men det gjør vond etter 3-4 timer med bruk pga at det klemmer for mye mot ørene... Settet burde også stenge ute en god del lyd (kan være et stort problem på TG) Prisantydning rund 300 kroner. Burde være et lukked sett... Har kikka litt på dette: www.komplett.no Takker for alle svar 5826077[/snapback] Her har du ett ganske bra headset. God lyd, men ikke så imponerende bass. EDIT: Linken kom ikke med http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307562 Endret 28. mars 2006 av surlest Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Sony MDR-V700DJ er grei å ha på LAN som TG hvor det er mye bråk. Dette headsettet holder mye lyd ute. Jeg har det og ifjor satt vi rett bok en kar med noen CV høytallere med 2x15 basser osv. og de andre jeg satt med hadde ikke noe valg enn å høre på det han hørte på, men jeg kunne høre egen musikk Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Koss har jo mange bra da! Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Prisantydning rund 300 kroner. 5826077[/snapback] Sony MDR-V700DJ5837882[/snapback] Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hva med og koste på deg litt ekstra?? 2 lapper til er vel ikke så mye? Klikkemeg Lenke til kommentar
eXa Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Beyerdynamic DT 231 5826125[/snapback] gode de, men de går ikke helt rundt ørene så man blir sliten etter noen timer. Du burde se etter noen som ikke ligger på øret i det hele tatt. og også at de er lukket ikke åpne. regner med det blir litt støy på tg. pluss at du ikke plager andre. edit: og foreslår at du bruker minst opp mot en tusenlapp. får så myyye bedre hodetelefoner da. noen som du kan ha lenge! Endret 30. mars 2006 av eXa Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Sennheiser pc-150 er eit forslag. Men det er litt for dyrt da kanskje. https://prisguiden.no/product.php?product_id=16992 Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 du kan få kjøpt mange bra headsett på TG og da, du kan jo berre vente til du kommer dit. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Beyerdynamic DT 231 5826125[/snapback] Utifra omtalene så ser det meget bra ut. Og akkurat i den prisklassen. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Beyerdynamic DT 231 5826125[/snapback] Utifra omtalene så ser det meget bra ut. Og akkurat i den prisklassen. 5850945[/snapback] ja men du blir sliten etter en stund siden den ligger litt på ørene! jeg har den, kjempe fornøyd! Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Da burde du kjøpe Icemat Siberia Utrolig god lyd Jeg kjøpte mitt for ikke lenge siden og er UTROLIG fornøyd med det! Skal selv på TG Mvh ZayCon Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg kan også gå god for Icemat Siberia! Makan til komfort og lyd! Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Icemat Siberia er oppskrytt. De er gode å ha på seg de 2 første timene, men etter det begynner det å gnege å gjøre litt vondt. Lyden er heller ikke imponerende. Eneste positive med Icemat Siberia er mikrofonen. Den er topp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå