Gå til innhold

Spillmagasinet på tv igjen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trur ikke det kommer opp igjen, mener å ha lest at det ikke ble noe særlig stor suksess på tv-skjermen, det ble sendt i døgnets beste sende-tid å jeg trur norges befolkning ønsker mere underholdning en super mario og annet spill på tv da.

Men du kan sende en e-post til spillmagasinet å spørre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg trur ikke det kommer opp igjen, mener å ha lest at det ikke ble noe særlig stor suksess på tv-skjermen, det ble sendt i døgnets beste sende-tid å jeg trur norges befolkning ønsker mere underholdning en super mario og annet spill på tv da.

Men du kan sende en e-post til spillmagasinet å spørre.

5827422[/snapback]

så var det jo rimlig idiotisk tidspunkt å sende et slik program som først og fremst er for undgdom, og dem er jo gjerne ute på andre aktiviteter en lørdags kveld... Selv er jeg godt voksen, men glemte det ut nesten hver gang, lørdag er ikke noe tv'e dag her i huset i hvertfall!

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
Skal det ikke vises på tirsdager hal 10 da , og reprise fredag??

eller?

5881151[/snapback]

joda! men tidligere så var det lørdag om ikke jeg er helt på tur nå...

Håper det blir mer seriøst denne sesongen. Ble litt barnslig vri på en del sist sesong. Spesilet hu kvinne menesket følte jeg ofte hadde en slags nedlatene holdnig til gamere.. Slike har ikke noe i et slikt program å gjøre.. Ser at det kun skal på Zebra.. Kjipt for dem som ikke får den inn. Men leser også at det kan ses på nett-tv. Men tipper at man da må betale for det..

Lenke til kommentar
er det ingen som husker programmet 'Spider' som gikk på NRK1 eller 2 ? der var det en kar som snakket om spill, hardware ting og viste demoer. det var et utrolig kult program.

Epz.

5881726[/snapback]

Kan ikke si å huske det, men husker "NERD" som gikk på NRK2 søndag formiddag for to år siden. Var bygd opp på samme måte som Svisj med chat til høyre, informasjon rullende nederst og selve programmet i ruta øverst til venstre.

Siden det forsvant tok det neppe av hva seertall angår. Som det står på programmet egne sider, nrk.no/nerd; "NERD hviler nå i fred på NRKs evige nettmarker."

Lenke til kommentar
er det ingen som husker programmet 'Spider' som gikk på NRK1 eller 2 ? der var det en kar som snakket om spill, hardware ting og viste demoer. det var et utrolig kult program.

Epz.

5881726[/snapback]

HAHAHA, det var noe av det dårligste sendt på norske tv-skjermer. Husker det kom da internett var på full innfart til det "vanlige" folket i landet Så skulle han ha en quiz over Mirc. Alle satt bare å skrev tøv, der han febrilsk prøvde å holde konkurransen på rett kjør. Han ble jo rett å slett desperat tilslutt, og ikke kunne han noe om det heller.

Ikke rart programmet ble tatt rett av skjermen, så kom det en dårlig oppfølger som satset mer på IT, og ikke underholdning. Husker ikke hva denne het, men programlederen var i allefall bytta ut. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...