Gå til innhold

FDX8500LE

iggle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har nettop bestillt dette kortet, og har noen spørsmål:

Hvorfor fjernet du viften? Var det mye støy fra den?

Hvilken kjøleribbe brukte du på den?

Har du testet TV-ut'en, er det lett å få den til å fungere uten at det blit svart/hvit?

Lenke til kommentar

TV utgangen på dette kortet er det hvertfall ingenting å si på. Svært bra TV ut på dette kortet. Hvis du opplever å få svart/hvitt bilde på TV'n kommer det sansynligvis av at du har glemt å forandre TV formatet fra NTSC til PAL. Fikk ca. 9000 3dmarks på min XP1900+ uten overklokking, så jeg mener dette er et svært bra kort til litt under tusen spenn.

- Judaz -

Lenke til kommentar

Det er ikke mye støy fra orginalvifta, men det er litt. Jeg bytta ut orginalpropellen med den svarte chipsetkjøleren fra Zalman. Enkelte modeller av skjermkortet kommer med monteringshull i printet. Har du det slipper du å bruke lim, og du kan bytte kjøler senere hvis du vil.

Lenke til kommentar

vifta ble helt gåen etter en måned og jeg trodde at noen drev å brukte drill inni maskina mi når vifta satt i gang, byttet til en ribbe tilsvarende de som sitter på gainward-korta (mx420/440) med passiv kjøling. og som tidligere nevnt, tv ut er av god kvalitet

det er ikke så rart at vifta ble gåen heller :smile: :smile:

den var ganske rolig i utgangspunktet, men jeg stakk fingeren i vifta par ganger om dagen for å høre om det ble mer stille at den grunn.

brukte forresten lim som følger med zalman chipsettkjøper, får også kjøpt den på komplottbutikkene, dog til blodpris og uten kjøleren!!

[ Denne Melding var redigert av: heraldo på 2002-10-09 22:11 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...