Mala Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Off no blei eg pokker så skuffa,blei skikkelig lei meg får å vere heilt ærlig.Eg regner med det er flere som hadda gledet seg til å spille GoldenEye igjen mot venner på Revo? http://www.gamereactor.dk/nyheder/?id=61951 Endret 28. mars 2006 av Mala Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Tja, kanskje ikke så rart siden MS eier Rare, og Rare eier rettighetene til disse spillene Personlig så skjønte jeg heller aldri hva som var så bra med Goldeneye, men jeg har forstått at jeg er i mindretall på det punktet Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Såklart surt at det ble slik såklart. Men lurer på om MS selv har planer om å få noen av Rare sine gamle spill på XBLA... haddet vært supert. Goldeneye nærmest definerte FPS-sjangeren på konsoll da det kom. Men nå er det vel EA som bestemmer hva som skjer med det spillet (Bond lisensen). Så det er ikke umulig at det kan komme, EA er jo veldig interesserte i Revolution. Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Da mistet jeg det lille grunnlaget jeg hadde til å kjøpe en revolution. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Ja det er sannt at vi går glipp av noen virkelige stortitler der,men det er jo mange flere å glede seg til da GoldenEye kan ihvertfall trygt siest å vere det mest spillte FPS spillet noengang hos meg,har aldri greidd å kost meg så mye med ett spill før,fantastisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 At EA sitter på bond-lisensen, gjør dem ikke til eier over tidligere lagde bond-spill. Rare eier sin egen programkode. Skal Goldeneye gjenutgis er vel Live Arcade det mest logiske stedet, men da må altså Rare og EA samarbeide Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Da mistet jeg det lille grunnlaget jeg hadde til å kjøpe en revolution. 5826664[/snapback] Om det var det grunnlaget du hadde tenkt til å kjøpe Revolution på, tror jeg du like greit kunne siktet deg inn mot en Nintendo 64 istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå