DargarWhiteFang Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Jeg har Monster MX300 og DivX;) 4 innstalert.. Lydkortet er innstalert med winxp legacy drivers (alltså jeg har ikke gjort enndringer på jobben som winsetup gjorde). Jeg har også innstalert via4in1. Problemet jeg har er at det etter variabel tid skjer noe merkelig, lyden forsvinner helt (gjelder i alle apps. for hele systemet, eneste botmiddel er en reboot) og sammtidig så blir filmavspillingen slow motion. Dette er fryktelig irriterende når en forsøker å se en film. Det tar alt fra 30 sek. til 20 minutter før dette skjer. Det samme skjer i både windows media player og The Playa. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Har hørt at det generelt er problemer med Aureal kort på windows 2k og windows XP, myte eller fakta?? Kom med innspill, jeg har mange filmer jeg skulle ha sett!! :wink: OBS, har også Matrox G400 Max, er dette et problem?? [ Denne Melding var redigert av: Dargar på 2001-09-21 17:39 ] Lenke til kommentar
CAiTiFF Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Send filmene til meg, så kan jeg se dem for deg =) Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Om bare lyden forsvinner, er det sikkert ein eller anna form for defekt på lydkortet. Det kan verta for varmt, eller ha ein eller anna form for kortslutning på. Sjekk om det lager unormale lydar (støy, osv.) når det ikkje skal vere lyd på det. Det kan og vere noko så enkelt som eit drivarproblem, men det er sjeldan at drivarane sluttar å virke etter ei stund, enten verkar dei, eller så verkar dei ikkje. Eg vil tippa på at dette er eit hardware-problem av ein eller anna type. Om nødvendig, ta kontakt med leverandør av kortet for support. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå