Jokke OnO Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei, får opp en feilmelding helt uten videre i windows xp. Den lyder som følger; (Warning vindu) Attribute Raw Read Error Rate changes from 57 to 58. Noen som har peiling på hva det betyr? Joachim Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det er en S.M.A.R.T. melding fra disken. http://www.ariolic.com/activesmart/smart-a...error-rate.html Om det betyr noe farlig eller ikke er jeg ikke sikker på. Alle disker har lesefeil på rådata, disse må rettes på før operativsystemet får dem. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvilket program gir deg meldingen? Har aldri hørt om slike meldinger direkte fra Windows XP. Lenke til kommentar
Jokke OnO Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Hvilket program gir deg meldingen? Har aldri hørt om slike meldinger direkte fra Windows XP. 5825853[/snapback] Når du sier det så intallerte jeg faktisk hdd health her om dagen. Det starter visst på oppstart uten at jeg har lagt merke til det... Så det kommer nok derfra. Veit du hva meldinga betyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå