HPh Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei jeg veit at gmail ikke støtter opera 100%, men nå i det siste har det kommet et merkelig problem. jeg klarer rett å slett ikke åpne siste motatte mail. Jeg kan derimot åpne alle andre mailer. Har noen forslag om hva det kan være, og eventuelt om hvordan man fikser det? Mvh Håvard Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Har du prøvd å oppdatere siden, evt. restarte Opera. Jeg har et liknende problem i 8.53. Mitt problem er at noen av mailene jeg går inn på ikke vil åpnes, jeg tror det er når jeg trykker neste, men det kan være ellers også. Når jeg trykker oppdater, kan jeg gå inn på mailen, men da kan det skje på nytt igjen. Skjønner ikke hvorfor Gmail blir dårligere og dårligere støttet av Opera. Før kunne jeg få opp en liste med kontakter når jeg skrev inn i adressefeltet i compose mail. Det må jo være Gmail som endres. Jeg bruker nå ofte Opera 9 TP2, og her er alt i Gmail untatt Gmail talk støttet. Lenke til kommentar
HPh Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Takk takk, oppgraderte til versjon 9 TP2, og nå funka adresse lista på compose mail, den har jeg virkelig savnet. Satser på at problemet med å lese mail også forsvinner nå. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Virker som Google ødelegger for Opera med vilje Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Alt må jo lages kompatibelt til alt og alle, ikke lett... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Så vanskelig er det ikke å få det til å funke i Opera hvis det først funker i Firefox. Men så er nok Googles kodere ganske inkompetente, for de som har sett på koden til Gmail lurer nok på hvor mange aper de har leid inn for å skrive det tullet der... Nei, få dem til å ansette noen som faktisk kan slikt så blir nok alt så meget bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå