hitokiri Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 D-Link er kanskje mer kjent for nettverksutstyr enn telefoner. Nå kommer selskapet med en trådløs IP-telefon. Les mer Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Dette er jo super genialt for folk som ofte er ute på reisefot. Tenk hvor befriende det blir å kunne ringe hjem fra syden med en sånn en, uten å betale mer enn ditt månedlige beløp! Francis Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvis den er tenkt brukt med en vanlig D-Link trådløs router tror jeg at flaskepost blir å foretrekke til kommunikasjon. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Stilig produkt det der Men merket skremte meg, D-Link står ikke høyt i kurs her i gården Lenke til kommentar
KickF Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 2000,- ..... bha blir ikkje kjøpt med det første ... enn om ein ikkje får den nye SE 990 til å fungere på samme måte ... DA kan ein kanskje tenke seg til at gryna er verdt det. Lenke til kommentar
Torro Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Også var det det med porter som skal åpnes i routeren osv. Er vel ikke bare uproblematisk å ha den med seg "på reisen" Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 jey! Mamma klager over dyre telefonregninger på hjem telefonen og det er dårlig dekning med mobil akkuratt det stedet (skjønner ikke hvorfor, det er ganske sentralt i Bærum? noen som kan forklare hvorfor?) og derfor kan hun ikke bytte ut hjemtelefonen. kanskje denne telefonen er noe tess da? er det god dekning med dette wi-fi nettet? (hva den nå enn er) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Den der virker spennende. Men jeg har ikke noe serlig greie på slike telefoner, så jeg lurer på om jeg må være i nærheten av sentraler for å bruke en slik? (eller er nettet for moblile IP-telefoner godt utbygd nå?) Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Med televoip sin ip telefon, må ein opne 6forskjellige porter for å kunne ringe...trur nok det blir mykje det samme med denne. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 jey! Mamma klager over dyre telefonregninger på hjem telefonen og det er dårlig dekning med mobil akkuratt det stedet (skjønner ikke hvorfor, det er ganske sentralt i Bærum? noen som kan forklare hvorfor?) og derfor kan hun ikke bytte ut hjemtelefonen.kanskje denne telefonen er noe tess da? er det god dekning med dette wi-fi nettet? (hva den nå enn er) 5828987[/snapback] WiFi (WLAN) er en generell betegnelse for trådløst nettverk du har hjemme. (802.11a/b/g) WiFi står for Wireless Fidelity, og må ikke forveksles med WiMAX (802.16a) (WMAN). Dersom moren din har bredbånd hjemme vil hvilken som helst IP telefonileverandør være ett aktuelt alternativ. Se www.telepriser.no Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Panasonic GD87 kloning Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Kult! Det blir nok en bra erstatning for trådløse hjemmetelefoner. Håper den er så brukervennlig at den søker opp trådløse nett automatisk og kan lagre et utall "profiler" sånn at man kan komme seg på trådløse nett på jobben, hjemme og evt andre plasser sømløst. Edit: En ting det ikke sto noe om i artikkelen: Har denne GSM også? (jeg regner ikke med det men spør likevel) Endret 29. mars 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg