d'espresso Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Kom over denne videoen istad.. Spennende... Jeg har ikke tenkt å ha WMC på min neste PC, derfor lurer jeg på.. (jeg håper dette ikke er tøyelse av reglene husk: emualtor er lov, ikke ROMS, med mindre du har det virkelige spillet) om man kan legge inn NES/SNES/Nintendo 64 emulator på 360, hvis en chip kommer (er vel bare et tidsspm..)?? KJan man det på den originale Xbox'en?? Legge inn programmer som emulatorer?? Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ser fett ut. Men dette tror jeg Nintendo vil ha for seg selv. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Ser fett ut. Men dette tror jeg Nintendo vil ha for seg selv. 5825412[/snapback] Ja, men emulator er lovlig så lenge du har kassetten, noe jeg har.. Til det spillet jeg har tenkt til å spille (klassikeren til SNES; a Link to the Past, og Super Mario Allstars).. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Du vil ha en NES emulator for å spille SNES spill? Det hørtes jo ikke helt troverdig ut da. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Du vil ha en NES emulator for å spille SNES spill?Det hørtes jo ikke helt troverdig ut da. 5825623[/snapback] Hvis du klarer å få inn en NES-emulator, klarer du sikkert å få inn en SNES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå