Joachim_F Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Black Bean har gitt ut en innholdsrik demo av Milestone sitt nyeste bilspill, Evolution GT. Les mer Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg har en følelse av at jeg er den eneste som likte SCAR? Dette kan uansett bli veldig spennende Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Uff, kjipt spill. Ikke spessielt bra grafikk, lydene er ikke noe særlig bra, kontrollen var dårlig, og ellers urealistisk. Kanskje fordi jeg liker enten realisme (LFS,GT-R) eller arcade (ridge racer, need for spped), dette datt midt i mellom. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Dette var imponerende dårlig. Hva er i veien med folk? Det er jo til og med svakere enn GT4, som er hundre år gammelt. *Ræva lyder *Ingen cockpit-view (Ikke som jeg fant i hvert fall, og nei, bumpercam gjelder ikke) *Arcade-handling selv med alle hjelpemidler av *Svak grafikk *Null damage *osv Demoen er jo ganske svær også, så hvor ble det av megabytene? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Jeg tror grunnen til at demoen er så stor er alle filmene i den. jeg ble ganske skuffet, hvor er kjørefølelsen fra SCAR blitt av? EDIT: koronag du tar feil, Damage er med. Endret 29. mars 2006 av -sparks- Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 dette var rett og slett råttent. førsteinntrykket er jo lovende, men det eneste bra jeg fant i demoen var de videoene fra stcc som ble brukt som eksempel for kjørestil under "opplæringen" grafikken var utrolig svak, lydene var ikke noe woho følelse over, kontrollene var også mainstream. men det som skuffa mest var alt dilldallet med intimdation, visual drafting, rewind og skadebar osv. hvorfor ikke bare gjøre det enkelt som i GTR/GT Legends? nei da setter jeg meg ned et par timer (ja, tar to timer å spille igjennom) og runder crashday en gang til istede. Lenke til kommentar
darker Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 my god så utrolig dårlig... så ut som et 3 år gammelt konsoll spill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg