Gribuz Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Noe nsom har noen tips til kabinett-vifte Har et Chieftech Medium Tower tenkte kanskje på denne men vet ikke om den passer : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...28&GrpID=3&s=pl Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Chieftec kommer med ferdig plasser og fester til kun 80x80mm vifter. Så du må nok ned en størrelse hvis du ikke har planer om noen custom løsning eller feste den i bunnen. Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 ok tnx Må jeg ha 2 vifter ? en som trykker inn luft og en som trykker ut eller ? grunnen til at jeg skal ha vifter er for å få ut litt varme Lenke til kommentar
TRS Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Så lenge det IKKE er Cooler Master vifter så går det bra :smile: Annbefaler Papst vifter :smile: 80x80mm Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Kanskje en inn vifte i front og en ut vifte bak? Bare et forslag. Mange muligheter her egentlig. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Den linken var til 92mm Enermax-vifte, men det er bare å gå ned til 80mm Enermax. De plugger rett i festene i Chieftec-kabinetter, har justerbar hastighet og kommer med overgangskabel sånn at du kjører dem rett på strømforsyninga istedet for å ta strøm fra H/K. Har selv to sånne og er kjempefornyd med dem. Hastighetsreguleringa gjør at du kan få akseptabel kjøling uten så sinnsykt mye viftestøy, noe som er svært samboervennlig... Sleng inn to vifter. En nede i front som suger inn og en i bakkant som suger ut. Edit: Selvsagt passer alle 80mm vifter i kabinettet. Formulerte meg sånn at det så ut som det bare gjaldt Enermax-vifter... _________________ Ellers er jeg like blid! [ Denne Melding var redigert av: knutivarr på 2002-09-26 12:22 ] Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 tnx skal gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå