Joachim_F Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Samtidig med at kritikerroste Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth lanseres for PC, må utvikleren legge ned virksomheten for godt. Les mer Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Jeg som nettopp har bestilt til PC, jaja, får ihvertfall testet det ene spillet deres. Men synd med slike selskaper som går dukken...i motseting til EA som lager spill med hull... Hurra! for denne personen: I løpet av tiden som har gått siden desember, har studioets ansatte funnet seg nye jobber, og PC-versjonen ble til slutt ferdigutviklet av en enkelt person. RIP Endret 28. mars 2006 av Atomics Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Da skjønner jeg hvorfor spillet ble porta til pc, stakkars fyr som satt igjen med jobben. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Fanken! Alle utvikler-husene som lager de spillene jeg liker aller mest går dukken! Looking Glass, Troika, og nå disse... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Det er desverre slik at det ikke nødvendigvis er de beste spillene som selger godt. skulle ønske det var en vilje for å ta vare på mindre studioer som stod bak kvalitets spill.... Mitt værst tenkelig mareritt er at EA skal kjøpe opp absolutt alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg