666=TRIPPLE-SEX Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ser litt på Barbaren Dave og synes det en en evig morsom tegneserie på Disney Channel. Noen her som følger med på det som har noen meninger om det? Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg ser det når jeg er hjemme i feriene, og syns det er like morsomt hver gang. Spesielt episoder som involverer den lille grisen, som jeg har glemt navnet på. Eneste som er verdt å se på Disney Channel Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Hehe enig det ser på det i ferien jeg også Onde Lord Sludder Den Gale Gris er best. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Husker du hva han heter på engelsk? Husker jeg lo som en gal når jeg hørte det første gang. Et eller annet med Chuckles, tror jeg Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Ja stemmer nei husker ikke hva hen het på engelsk men at det var noe med Chuckles er helt klart, fordi de bytter jo introen i en episode så da er det han det handler om og navnet hans popper opp der hvor "Dave the barbarian" pleier å stå. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Der fant jeg navnet på den kuleste grisen i tegnefilm historien: Dark Lord Chuckles the Silly Piggy Når de sa det navnet første gang, holdt jeg på å falle ut av stolen i latter. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 hehehe ganske fett navn for en ond overlord av en liten gris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå