hitokiri Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Nå kan du snart bruke mobiltelefonen din til å sjekke om det har kommet inn noen nye e-fakturaer, og betale dem med noen tastetrykk. Les mer Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 haha! ryktet om trege hedmarkinger stemmer tydeligvis ikke! håper det kommer til alle oss som ikke har sparebanken Hedmark også snart!! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 jaja.. er nå greit no kat dette kommer.. Men jeg tviler på at jeg kommer til å betale regningene mine på mobilen.. Blir vel litt tungvint.. Men jeg kommer nok til å skjekke saldoen og slikt.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Treiginger. Jeg har brukt Opera Mini til å sjekke nettbanken i lang tid nå, jeg. Utrolig kjekt om brukskontoen løper litt tom på en utenlandsreise, og en ikke har tid til å stikke innom en nettkafé. Bare å ta opp mobilen, logge seg på, og overføre pengene. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Treiginger. Jeg har brukt Opera Mini til å sjekke nettbanken i lang tid nå, jeg. Utrolig kjekt om brukskontoen løper litt tom på en utenlandsreise, og en ikke har tid til å stikke innom en nettkafé. Bare å ta opp mobilen, logge seg på, og overføre pengene. 5833360[/snapback] Med de gprs-prisene man må betale i en del land tror jeg det ville vært bedre å besøke en nettkafé.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg