torgeiro Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Når jeg logger på maskinen min - starter messenger opp og prøver å logge seg på. Det klarer den ikke, for maskinen har enda ikke rukket å koble seg på nettet. Er det mulig å bytte rekkefølgen på disse prosessene? Sånn at maskinen kobler seg på nettet før messenger prøver å logge seg på? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Start -> Kjør/Run -> msconfig. Du får opp et vindu, gå på oppstart, siste fane. Finn ''msmsgs'' i lista der og fjern hake for den. Er det andre oppgaver/programmer du vil ikke skal starte opp, fjern fra lista. Men for all del: Ikke fjern alt!! Lenke til kommentar
torgeiro Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Start -> Kjør/Run -> msconfig. Du får opp et vindu, gå på oppstart, siste fane. Finn ''msmsgs'' i lista der og fjern hake for den. Er det andre oppgaver/programmer du vil ikke skal starte opp, fjern fra lista. Men for all del: Ikke fjern alt!! 5825009[/snapback] Takk for svar Men vil da messenger starte automatisk? Da stopper jeg den vel bare for å sparke i gang? Og jeg vil gjerne at den starter - men ikke før det er mulig for den å koble seg opp. Da slipper jeg å starte messenger manuellt. Sorry at jeg er utydelig her... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Du fjerner da MSN, slik at den ikke starter automatisk ved oppstart av PC'en. Du må nok starte manuelt, eneste mulighet du har da. Eller så må du bare vente til internett-koblingen er gjort, for så å starte PC'en. Man sparer tid og ressurser ved å ta bort unødvendige programmer ved oppstart, og MSN er en av de i mine øyne! Så, bedre å starte manuelt etter ADSL-oppkobling er ferdig (Antar at du har ADSL såklart... ) Lenke til kommentar
torgeiro Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Thank you. Enig i at det er best å starte opp uten - men det er ikke dama mi. Hun har en datamaskin til 11.000 kroner hun bruker til å snakke med fire veninner på nettet med Men går det ikke, så går det ikke... (Jeg prøvde å si at mobiltelefon var billigere, men hun ville ikke høre. ) Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Thank you. Enig i at det er best å starte opp uten - men det er ikke dama mi. Hun har en datamaskin til 11.000 kroner hun bruker til å snakke med fire veninner på nettet med Men går det ikke, så går det ikke... (Jeg prøvde å si at mobiltelefon var billigere, men hun ville ikke høre. ) 5825116[/snapback] Men det hadde holdt med en PC til halve prisen om den kun brukes til MSN Lenke til kommentar
torgeiro Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Men den til 5500 hadde ikke den samme fine fargen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå