Toa Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 http://www.positscience.com/programs/brainspeed.php Hvor rask er hjernen din? Prøv testen, og post resultat her Fant forøvrig linken på denne siden: http://www.dagbladet.no/dinside/2006/03/28/462099.html Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) 32 ms. Top Performers for 20-årene er 34 ms. Average er 68ms. Men så er jeg musiker også da. Noen av de kommer så fort at man virkelig må konse. Starten er bare en tutorial husk. Det høres dritlett ut i starten. Det er heller ikke om å gjøre å klikke så fort som mulig. Det er ikke reaksjontida testen måler, men hvor raske frekvenssweeps du får med deg. Det er heller ikke om å gjøre å få alle riktig. Endret 28. mars 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Toa Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 32 ms. Top Performers for 20-årene er 34 ms. Average er 68ms.Men så er jeg musiker også da. Noen av de kommer så fort at man virkelig må konse. Starten er bare en tutorial husk. Det høres dritlett ut i starten. Det er heller ikke om å gjøre å klikke så fort som mulig. Det er ikke reaksjontida testen måler, men hvor raske frekvenssweeps du får med deg. Det er heller ikke om å gjøre å få alle riktig. 5825016[/snapback] Fikk 36 ms første gangen og 29 ms andre gangen, og da hadde jeg kun lyd på venstre øre (vet ikke om det hadde så mye å si). Har laget mye musikk på datamaskinen på hobbybasis i noen år, så jeg har vel fått trent opp ørene på den måten. Innbiller meg også at årevis med Unreal Tournament og Pro Evolution Soccer har trent opp hjernen min til å "tenke raskt". Det er jo begge spill som krever at en må kunne oppfatte en situasjon på ekstremt kort tid, og legge merke til detaljer som skjer på veldig korte tidsrom. Men det kan muligens også snus andre veien. Kanskje jeg nettopp liker den type spill, fordi jeg har evnen til å oppfatte ting raskt. Hmmm.... Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) 25 ms, 19 år edit etter andre forsøk Endret 28. mars 2006 av skjøge Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Nå står det jo i testen at det er hovedsaklig et testprogram for eldre for å holde vedlike hørsel og hjernekapasitet da. Ikke sikkert det gjenspeiler så veldig mye for 16-30 åringer Vi har jo stort sett ikke begynt å miste noen av sansene våre i det hele tatt enda. Men som ego-smøring funker det jo fint. Endret 28. mars 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Toa Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Nå står det jo i testen at det er hovedsaklig et testprogram for eldre for å holde vedlike hørsel og hjernekapasitet da. Ikke sikkert det gjenspeiler så veldig mye for 16-30 åringer Vi har jo stort sett ikke begynt å miste noen av sansene våre i det hele tatt enda. Men som ego-smøring funker det jo fint. 5825228[/snapback] Jeg er jo noen år over 30, så jeg sier meg fornøyd, spesielt med tanke på alle giftene jeg har fått i kroppen min gjennom årene Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Tørr ikke å ta testen, i frykt for resultatet... Vil heller bevare drømmen om at jeg er smartere enn smartest... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Jeg fikk like bra som en 40-åring Endret 28. mars 2006 av PyroCX Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Lydene hos meg blir helt ødelagt... de hakker og jeg hører ikke dem skikkelig... er det meningen? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) sitt på msn å hør på musikk å scor godt over 100 haha... Edit: har til og med holdt på med musikk i lang tid faktisk Endret 28. mars 2006 av sixx Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Lydene hos meg blir helt ødelagt... de hakker og jeg hører ikke dem skikkelig... er det meningen? 5828597[/snapback] Det er ikke meningen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Lydene hos meg blir helt ødelagt... de hakker og jeg hører ikke dem skikkelig... er det meningen? 5828597[/snapback] De hakker fordi du hører lyden kjappere enn hjernen din bufrer dem. (Hjernen din er treg.) Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Lydene hos meg blir helt ødelagt... de hakker og jeg hører ikke dem skikkelig... er det meningen? 5828597[/snapback] De hakker fordi du hører lyden kjappere enn hjernen din bufrer dem. (Hjernen din er treg.) 5828968[/snapback] Men er det noen som vet hvorfor? Og hva jeg bør gjøre? Har lyst å gjennomføre testen. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Har alle feil nesten jeg:S Hvor lenge varer den a? Sittet i fem min.. Gidder ikke mer Hotel Cæsar in tha background også Endret 29. mars 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå