hitokiri Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Har du noen sinne hatt behov for å finne frem igjen en SMS du eller andre har slettet? Les mer Lenke til kommentar
chemical Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Har du noen sinne hatt behov for å finne frem igjen en SMS du eller andre har slettet? Les mer 5824617[/snapback] Tøft! Jeg slettet en battlefield 2 key som jeg hadde på mobilen. Kunne trengt den tilbake Lenke til kommentar
jic Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hva med meldingene som blir lagret på telefonen. De er jo begrenset med plass til sms på sim kortet. jeg kan maks ha 20 og resten blir lagret på telefon, blir de også hentet eller?? Lenke til kommentar
pepzi Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Kan gjøres mye billigere med programmer som cardinal og evt simcon hvis man har råd til det siste. Det var det programmet som politiet brukte for og få frem meldinger på det brente simkortet som ble funnet etter nokas ranet. en trenger bare en Phoenix kortleser. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Men er det egentlig så mange meldinger som blir lagret på SIM-kortene lengre? Blir de ikke lagret på minnet i selve telefonen nå? Ellers: Finnes det programmer som kan hente ut slettede data fra en telefon eller SIM-kort via blåtann? Altså uten en egen kortleser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg