Iminzilion Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Jeg har laget en pc inni en stor Evergood Kaffe papp-eske. Og har gjort følgenes ting: Har laget eit lite hull på siden til å ha plexiglass. rett inføre glasset så er det en temperatur-måler som måler strømmen inni boksen og på cpu`en. På den korteste siden så har jeg skjært hål til strøm-forsyningen. Den lange siden så har jeg kuttet eit hål til hovedkortet. Den andre siden av dei 2 korte så skjærte jeg hål til Cdrom,brenner og diskettstasjon. Det er neonlys i den, og skal snart sette i ekstra vifte med viftestyring + led(lys) i viften. Den e utrolig sjef å se på og orginalt. Og skal på Vivaco (LAN) om 2 uker. Er det noe dere kommer på som jeg kan og ha(modde) på det? Noe som kan være sjef? Noe som folk kan være missuneleg over :smile: Bilder og mer info vil komme :smile: Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 jeg skal og ha løpelys. Hvor kan jeg få kjøpt ferdig laget løpelys? eller hvor kan jeg kjøpe byggesett? Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Har du noen bilder av den? Hørtes litt skrøpelig ut? Men ser det bra ut, så for all del! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 jeg har ikke bilde av den, men skal snart ta noen og legge ut, jeg kommer til å legge linken inn i denne tråden. Alt henger fast og tåler bæring. Siden jeg bruker orginal papp eske som ikke er bøyd eller noe så tåler den ganske mye. Jeg har fått mye respons av venner og dei seier: - Orginalt gjort, trur jeg skal klone det (Pampers pakke) - Hehe, sjef det - Bra, det er noe helt annet en vanligt tower :smile: Det er noe av responsen. Fordelen med pappen er at det er lett å modde på. Skal snart hive i ny vifte med led. Det blir bra. Skal og hive inn silent drive og eller lage noe selv. Foreløbigt så henger hdd`en inntil pappen og når den da tenker så tar pappen vibrasjonen fra hardisken og da blir tenke lyden mye mer "grummere"(mørk) Så jeg må få hengt hdd`en opp i noen gummikabler og slikt. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Gjorde det samme men gamle pcen min. brukte isopor til og holde oppe hd og slikt Lenke til kommentar
Lego Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Jeg har tenkt på det samme, da jeg har esken til en moccamaster liggende...tenkte å hive inni noe gammel skrot jeg har liggende, å sette en strek over oèn slik at det blir møccamaster :razz: Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Har nettopp satt inn en ekstra vifte med viftestyring Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 syns og det hørtes litt skrøpelig ut, men viss du seie den tåle nok så... men du kunne jo kanskje legge inn noken plate av ettelleranna på innsida for å forsterke då... og så legge sånn ..uhh...bokbind-plast-med-lim-på-eine-sida rundt på heile for å gjøre den glattare og meir glansfull :razz: Lenke til kommentar
oceana Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 ...da hadde det _garantert_ blitt bobler i plasten og ruglete og jævelig, det anbefaler jeg ikke...alle som har slengt på bind på bøkene sine vet det, tenk deg en kranglete papp eske da.... la den være som den er, sannsynligvis penest da...dessuten vil det nok ikke hold så lenge uansett..men ganske fet idé, det skal du ha Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Og skal på Vivaco (LAN) om 2 uker. Hei kom på WZ10 også da... Jeg har lyst til å se på den orginale "kabinett"-løsningen din =) Du kan jo foreslå en casemod compo =) Fin idé til de som ikke har råd til nytt kabinett :wink: Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 hehe. :smile: Casemodd Forever. Det som er kjekt med å lage den i papp er: Ser orginalt. Lett å få tak i nytt "tower" Lettere å casemodde. Men jeg kommer sikkert til å legge inn noen plater av et eller annet slag slik den tåler mer. Har vurdert å lage i lego og, men det får vente litt... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 hvordan ser deres tower ut da? Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 LOLROTFLMAOLFLHLLYPSIKARTRLFLELOL2k!!!!! Et tower i LEGO hadde bare vært SÅ konge!!! *vrir seg i latter 2k* Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jaja folk vil tro stygt om deg når du må pantsette pappeska di :razz: Du får bygge den ut med en godtepose da . Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jaja folk vil tro stygt om deg når du må pantsette pappeska di :razz: Du får bygge den ut med en godtepose da . Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 De derre brannfarlig avfall plast boksene må da være fine å bygge i . kan bli fett det. får se om jeg ikke har den boxen fortsatt. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 hei igjen. Reiste for første gang på lan med boksen i dag :smile: Den fungerer enda. Huff. må stikke, skal oppdatere http://www.geekslife.cjb.net Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Hvordan lever en geek? Hvordan er hverdagen til en geek? http://www.geekslife.cjb.net - Evergood Pc prosjektet er nå lagt til :smile: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 eller isolere all elektronikk i pcen, og fylle opp me vatn, grus på botnen og fisk i! :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå