xstian Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 http://www.bilmagasinet.dk/biltest/default.asp?id=805 Vel, artikkelen er kanskje ikke så genial, men dette bildet sier mer enn tusen ord! Lo godt Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg har blitt blandede følelser angående "brillefronten". Uvant å se noe slik på en Saab, men jeg synes faktisk den gir et elegant og eksklusivt uttrykk med lyktene bak mørkt glass og forkrommet "innfatning". Lenke til kommentar
xstian Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg trodde seriøst at noen hadde blinga opp en gammel en med krom-tape eller noe... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Den er liksom litt wannabe noen, men klarer bare ikke å finne ut hvem Jo, litt BMW over den var det ja. Lenke til kommentar
eab Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Så litt rart ut med skjøten mellom panser og forskjerm på siden av bilen... Men slik har det vel vært på de fleste lastebilene (saab/scania) opp gjennom tidene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå