Gå til innhold

Videooverføring til pc med Pinnacle Studio.

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke til å overføre video til pc. Jeg har et Sony TRV-12-kamera og bruker Pinnacle Studio Pluss v. 9. Jeg får trykket inn "capture video"-knappen men så ser jeg ingenting i det lille vinduet i applikasjonen. Capture-klokken går, men ingen video blir captured. Hva kan være problemet? Jeg har avinstallert programmet og installert det på nytt igjen, men det hjalp ikke. Bruker firewirekabel. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pinnacle studio har noe slags hjelpeverktøy som heter amcam tool eller noe i den dur. Der kan man få opp et lite vindu hvor man ser filmen. Det har jeg prøvd flere ganger og av og til kommer det. Så det kan ikke være noe problem med "utstyret". Det er nok Pinnacle som sliter. Men hva gjør man med det?! Nå begynner det å hope seg opp med film som skulle vært redigert. Ender vel med at jeg må kjøpe et annet program. :mad:

Lenke til kommentar
Pinnacle studio har noe slags hjelpeverktøy som heter amcam tool eller noe i den dur. Der kan man få opp et lite vindu hvor man ser filmen. Det har jeg prøvd flere ganger og av og til kommer det. Så det kan ikke være noe problem med "utstyret". Det er nok Pinnacle som sliter. Men hva gjør man med det?! Nå begynner det å hope seg opp med film som skulle vært redigert. Ender vel med at jeg må kjøpe et annet program.  :mad:

5837023[/snapback]

Har vært borti tilsvarende problem hos min svigermor. Det viste seg rett og slett at strømforsyningen var for svak. Så det kan være en årsak.

Lenke til kommentar
Pinnacle studio har noe slags hjelpeverktøy som heter amcam tool eller noe i den dur. Der kan man få opp et lite vindu hvor man ser filmen. Det har jeg prøvd flere ganger og av og til kommer det. Så det kan ikke være noe problem med "utstyret". Det er nok Pinnacle som sliter. Men hva gjør man med det?! Nå begynner det å hope seg opp med film som skulle vært redigert. Ender vel med at jeg må kjøpe et annet program.  :mad:

5837023[/snapback]

Har vært borti tilsvarende problem hos min svigermor. Det viste seg rett og slett at strømforsyningen var for svak. Så det kan være en årsak.

5878855[/snapback]

Prøv å legge inn ny driver til Firewire. Det hjalp hos meg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...