Gå til innhold

Allround pc til ca 10k uten skjerm

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg har vurdert denne pcen fra JM Data. http://www.jmdata.as/stasjoner.htm#jm34

Er dette en god pris? Ser at det ikke står noe spesifisert om strømforsyning, hva bør den være på?

Pcen skal brukes til spill, musikk, surfing og litt bildebehandling

Håper noen kan komme en tilbakemelding på om det er noen "flaskehalser" i dette oppsettet/eventuelt noe som de har utelatt.

Er det noen som har erfaringer med dette firmaet. Jeg har lett en del på nettet men finner ingenting negativt dog heller ingenting positivt.

Takk for all hjelp

Mvh

Ny forumbruker som er litt usikker og ikke har for mye peiling

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

Jeg har vurdert denne pcen fra JM Data. http://www.jmdata.as/stasjoner.htm#jm34

Er dette en god pris? Ser at det ikke står noe spesifisert om strømforsyning, hva bør den være på?

Pcen skal brukes til spill, musikk, surfing og litt bildebehandling

Håper noen kan komme en tilbakemelding på om det er noen "flaskehalser" i dette oppsettet/eventuelt noe som de har utelatt.

Er det noen som har erfaringer med dette firmaet. Jeg har lett en del på nettet men finner ingenting negativt dog heller ingenting positivt.

Takk for all hjelp

Mvh

Ny forumbruker som er litt usikker og ikke har for mye peiling

5824487[/snapback]

Den ser meget bra ut og bra til prisen.

viste ikke at 7800gt hadde 512 ram, var sikker på det gjaldt kun gtx både av 7800gtx og 7900gtx

5825119[/snapback]

7800gt med 512MB ram har vært tilgjengelig ei god stund.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Så denne prisen er altså helt ok. Og ingen problemer med JMData

Er det noen som kan hjelpe meg med CPU og kjøling. Tenkte jeg tar meg en telefon til JMData og da bør jeg vite hva jeg vil ha. Hvor mange W?

Klarer denne pc`en BF2, F.e.a.r og Oblivion med lite "lag"?

Har noen ett godt tips til skjerm. 19LCD Ca3500,-

Jeg har hørt mye bra om Samsung og Viewsonic skjermer.

Takk for all hjelp til nå.

Mvh

Fortsatt ganske grønn

Lenke til kommentar

hvordan den maskina klarer oblivion kommer helt ann på cpuen. mitt system (se profil) slitter seriøst med å kjøre det med bra flyt utendørs. endte opp med at jeg kjører default innstillinger.

men med tanke på den ferdigmaskina...det følger ikke med høytalere, 7.1 integrert betyr onbord lydkort.

og utenom cpu og skjermkort så er mesteparten sannsynligvis billigdeler så det holder. bare så du er klar over det. vet ikke å nøye du er på det, men jeg ville får greie på hvem deler som er brukt først. det står jo absolut ingenting om hvem hovedkort, hvem psu ov der.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...