Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hey! En jeg kjenner skal kjøpe seg 7900GT i SLI oppsett. Tenkte på å finne en bra kjøleløsning til kortene hans (hvis det da faktisk er plass til kjøling på begge kortene, da de står tett ved hverandre). Vil denne passe på 7900GT? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=A...SNV5R3&mcat=c45 Står spesifisert som 7800, men regner med de kortene er ganske like. (mener å ha for meg at 7800 har 110nm og 7900 90nm) Noen som har noen tips, eventuelt; erfaringer med SLI oppsett og kjølere til sånne kort? Takker på forhånd! :!: Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Den vifta som du har linket til vil være for stor for sli oppsett på de fleste socket 939 hk. Hvis kompisen din skaffer seg et asus a8n32-sli deluxe hk, så vil 2 av disse kjølerne passe. Men jeg vil ikke anbefale a8n23-sli på grunn av for my bugs og uferdig bios. Rett og slett irriterende kort når man vil utforske litt med overklokking. Om han ikke skal klokke, da er faktisk a8n32-sli ikke så ille. Er jo perfekt for sli oppsett. Finnes sikkert flere hk som har pci-e spor langt fra hvearndre, du får bare google litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå