haakie Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei. Jeg har en i klassen som tror han er flink og spammer meg med netsend.. Hvet dere om en bat fil jeg kan lage som spammer ham med netsend? gjerne en som ikke stopper før han slår av maskinen. -Haakie Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvis du har lyst til å brife med kunskapene så må du lære deg det selv. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Hæ? hva mener du? har ikke lyst til og briefe, skal ta igjen på den personen. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Net send ja, husker vi lekte oss med det i nt 4.0 på ungdomskolen. Gode tider! Skulle holde å skru av 'Messenger'-tjenesten så er du kvitt han. Den er skrudd av som standard i SP2. På tide å oppdatere PC'n din. Endret 28. mars 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Hmm er vel en grense på hvor mange meldinger NT kan ha opp samtidig så du må du lage en loop som sender om igjen og om igjen. Viss du søker på google klarer du nok og finne noen programmer laga for dette skrevet i 6.0 vb. Dette gir deg også mulighet til å endre avsender til en annen data. Viss du ikke har Admin på NT maskinen kan du ikke skru av Net send, men er vel en API som kan "hooke" den Net Send beskjeden. Dog er jeg programmerer så vet ikke jeg, google litt. Endret 28. mars 2006 av chills Lenke til kommentar
haakie Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Net send funker fett på skolemaskinene, messenger er på (eller var det av) Men det jeg vil er at noen skal skrive et script som spammer en person. Har prøvd noe lingnende dette men det virker ikke nets send "bruker/maskinens navn" :loop echo "dette er en spam" goto loop end Skal ikke dette funke?? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 MÅ du ikke ha med net send i loopen? Lenke til kommentar
Squirrel Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Litt småteit dette, egentlig... Kan jo heller bare stoppe tjenesten ved å skrive "net stop messenger" i ledetekst. haakie: @echo off :loop net send <maskin/evt. andre valg> Dette er irriterende. goto loop Lenke til kommentar
haakie Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Takk for svar! Ja jeg viste det med messenger, men jeg bruker netsend til masse annet også, som f.eks. og jukse under data-prøver Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvis du blir lei av at han sender deg netsend kan du skrive ' net stop messenger' i cmd om du har rettigheter nok til å gjøre dette. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hvis du blir lei av at han sender deg netsend kan du skrive ' net stop messenger' i cmd om du har rettigheter nok til å gjøre dette. 5852921[/snapback] og net start messenger om du vil åpne igjen? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hvis du blir lei av at han sender deg netsend kan du skrive ' net stop messenger' i cmd om du har rettigheter nok til å gjøre dette. 5852921[/snapback] og net start messenger om du vil åpne igjen? 5878971[/snapback] Jeg skriver net name, så spør den om jeg vil starte, så trykker jeg J og enter. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Dette er det perfekte netsend-scriptet: :loop net send %computername% Jeg er så n00b at jeg liker å spamme meg selv goto :loop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå