Howard Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Gigabyte har i likhet med flere andre produsenter lansert et vifteløst GeForce 7600 GS-basert skjermkort. Les mer Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 fin pris og ingen vifte. hvordan er ytelsen på et slikt kort? hva kan det sammenlignes med.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) vel, for å si det sånn, det vil ikke klare å kjøre serious sam 2 på max for alt i verden. dersom jeg drar alt på max på mitt system så har jeg lysbildeshow :rool: men ytelsen er vel noe over 6600GT. sjekk den nye skjermkorttråden som ble laga for ikke så lenge sia. skal se om jeg finner link edit: linky -> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=332246&hl= Endret 28. mars 2006 av Spirre Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Flere vifteløse skjermkort er bra. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ikke noe spesielt med dette her? Referansedesignet er jo vifteløst det og! Eneste er at dette har en heatpipe som ser totalt unyttig ut. Nei, XFX sitt virker mye bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå