ATWindsor Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Er ikke spesielt imponert over at Plextor sender deg en ny brenner.Dette er jo noe Plextor har skrytt av i mange år, og det er vel også grunnen til at den koster mer enn andre brennere. 5825162[/snapback] Jeg håper ikke det er den eneste grunnen, for da er de overprioset, de koster jo fort dobbelt så mye, og da kan du kjøpe to andre drev per plextor, noe som i de aller fleste tilfeller er mer gunstig enn å kuinne få et nytt drev på døre av plextor. Men som jeg også sa i en annen tråd (skal gjenta meg har), plextor har noen funksjoner/funksjonskombinasjoner det er vanskelig å få tak i med andre brennere, og det tar de seg betalt for. AtW Lenke til kommentar
Psh Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Men som jeg også sa i en annen tråd (skal gjenta meg har), plextor har noen funksjoner/funksjonskombinasjoner det er vanskelig å få tak i med andre brennere, og det tar de seg betalt for.5828035[/snapback] Skal være enig i at de har noen nyttige funksjoner som f.eks SecureRecording og GigaRec, men tenkte du på noen andre? Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det at man kan justere hastigheten skuffen går opp og igjen i, var en fin funksjon. Man kan også sette hvor lang tid det skal ta for drevet å spinne ned etter bruk. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det at man kan justere hastigheten skuffen går opp og igjen i, var en fin funksjon.Man kan også sette hvor lang tid det skal ta for drevet å spinne ned etter bruk. 5828308[/snapback] Justeringer av hastigheten på skuffen er litt kult, enig! Men Spindown time kan man justere på de fleste drev, ved bruk av enten CdBremse eller Nero driveSpeed. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Men som jeg også sa i en annen tråd (skal gjenta meg har), plextor har noen funksjoner/funksjonskombinasjoner det er vanskelig å få tak i med andre brennere, og det tar de seg betalt for.5828035[/snapback] Skal være enig i at de har noen nyttige funksjoner som f.eks SecureRecording og GigaRec, men tenkte du på noen andre? 5828229[/snapback] Det jeg bruker er følgende: Overread into Lead out/In: Et must for å få bitperfekte koopier av audio-cder. Lav Offset-feil: egentlig ikke så viktig når man har overread, men allikevel kult å ha til ripping. Single Session Mode: Kjekt til kopibeskyttede Audio-Cder Relaativt fleksibel styring av hastighet access-tid ol (man kan velge intervaller hastigheten skal være innefor osv). Av de litt mindre konkrete fordelene har vi at den er god til å lese kopibeskyttede CDer (også uten single-session) og relativt god til å lese ripede plater. Min plextor Premium har alt dette, noe som gjør den til en vinner innen min hobby, audio-ripping. Men den er jo hårreisende priset, er under et år siden jeg kjøpte den, og da kostet den 700, og det er bare en CD-brenner! AtW Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det at man kan justere hastigheten skuffen går opp og igjen i, var en fin funksjon.Man kan også sette hvor lang tid det skal ta for drevet å spinne ned etter bruk. 5828308[/snapback] Justeringer av hastigheten på skuffen er litt kult, enig! Men Spindown time kan man justere på de fleste drev, ved bruk av enten CdBremse eller Nero driveSpeed. 5828389[/snapback] Greit at spindown kan justeres med cdbremse og nero, men de programmene lagrer vel ikke settingen i firmware, slik som plextools gjør? Dvs at settingen er permanent. man trenger ikke kjøre program i bakgrunnen for å få det til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå