Gå til innhold

Hva har alle disse spillomtalene å gjøre på hw.no?

Anbefalte innlegg

skjønner ikke hvorfor folk er så irritert over dette. så lenge det ikke tar helt overhånd sysntes jeg det er helt greit. mye bedre å skjekke en side (hw.no) enn å skjekke mange sider (hw.no , gamer , digitalkamera). visst man ikke liker dette er det jo bare å ignorere disse artikklere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, tingen er den at det holder på å ta overhånd. Jeg kan ikke huske at det har vært så utbredt som det er nå om dagen. Men hvorfor kan man ikke tenke mer på en sortering av nyhetene som jeg foreslo. Det skulle da ikke så mye til å bare legge dem i forskjellige grupper og la leserene selv velge vilke grupper de vil lese?

Lenke til kommentar

På forsiden er det nå 8 av 23 nyheter som er til søstersidene. Tar vi en titt bak "mer nyheter" så er det 20 av 77 nyheter som er fra søstersidene. Altså er HW.no sine nyheter i klart overtall.

Om vi tar en titt på hva Hardware Norge publiserte før de oppretta alle de andre søstersidene så ser man at også da var inneholdet langt mer enn bare pure hardware.

Hardware.no har da aldri vært ment å være en ren hardware side, er mer en it-side. Hobbybrukernes svar på PC World :smile: Og hvor mange av oss tar ikke å koser oss med et spill iblandt? Og disse kameraene da. De er jo *digitale* jo :grin: Hardware geeken er da litt gadget interessert, er han ikke?

Selv leser jeg ikke så ofte artiklene på gamer.no og digitalkamera.no men jeg setter pris på at nyhetene kommer opp på hardware.no så jeg får med meg om det skjer noe :smile: Kommer en og annen interesant artikel på alle søstersidene (med unntak av tull.no) Om nyhetene fra søstersidene ble fjerna til et mindre synlig sted ville jeg mest trolig gått glipp av dem. Så jeg setter pris på at nyheter fra søstersidene kommer på forsida til hardware.no

Nei, jeg mener det er feil vei å gå å fjerne innhold. Vi må heller mase den andre veien, flere artikler på hardware.no som er skrevet av hardware.no crewet :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-27 19:18, skrev Zerge:

Jeg har forstått at det er mange som også ønsker å lese artiklene til søstersidene, men som sagt; hvorfor ikke bare gi oss en mulighet til å sortere?

Jeg skal ikke svare for Hardware.no, men det blir vanskelig å gjennomføre så lenge artiklene ikke ligger i en database. Blir kanskje en feature en gang i fremtiden.

Lenke til kommentar

Jeg må bare spørre..er ikke et digitalkamera HARDWARE da?? Hvorfor skulle det IKKE være nyheter

om dem da? Bare fordi den som starta posten ikke liker digitalkameraer? Kan ikke drive og luke ut noe hardware bare fordi noen brukere ikke gidder å lese artiklene. Da skulle vel aldri hardware.no kunne poste noen artikler da..for alle liker jo forskjellige typer hardware.

Noen av oss liker spillomtalene, og det sparer kanskje litt tid å bruke hw.no som en slags portal.

Slipper å browse innom 4-5 sider når de ligger spredt ut på hw.no. Som sagt tidligere i tråden, det er KLAR overvekt av hw.no-nyheter uansett.

Vil du ha rein hardware-review side, bruk http://www.tomshardware.com eller http://www.anandtech.com da..

Lenke til kommentar

Blir kun grenseløst irritert over X'-Box og PS2 Omtalene som fremsettes på HW.no.

Her har de ingenting å gjøre, spesielt ikke på HW.no sin framside, den kan heller ligge under nyheter!

X-Box og PS2 er da vel ingen PC, eller har noe med en PC å gjøre!

Hilsen en som misliker Konsoller.

Aure*

Lenke til kommentar

For de av dere småunger som ikke har lest postene og funnet ut hva "konklusjonen" er repeterer jeg den: "Det hadde vært fint med en måte for hver leser å kunne filtrere artiklene. Desverre er ikke artiklene lagt inn i noen database så per dags dato lar ikke det seg gjøre."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...