Gå til innhold

Hva har alle disse spillomtalene å gjøre på hw.no?

Anbefalte innlegg

Jeg blir bare lei meg når jeg ser at dere bruker spalteplass på spillomtaler og digitalkameraer. Etter hva jeg forstår skal jo dette være en startside for hardware relatert informasjon. Å måtte luke ut disse nyhetssidene fra spillomtaler er direkte irriterende. Det er en grunn til at gamer.no og digitalkamera.no er en _egen_ side. Hvis dere absolutt må publisere saker fra disse sidene kunne dere jo heller lagt det i margen som "flere nyheter" og "nyhetsagenten"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er HELT enig her...

Jeg vil lese om hardware, ikke noen nye spill til PS2/Gamecube/X-Box som ikke har noe å gjøre med PC.

Til og med PC spill hører ikke hjemme her, hardcore gamerne har jo gamer.no som startside anyway?

Er også enig i digitalkamera uttalelsen, for hvor ofte kjøper man digitalkamera? Hvert 2år max? Hva er da vitsen med ny artikkel om det hver uke? De som skal kjøpe kamera eller er fotografer går jo til digitalkamera.no eller har denne som startside...

Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig!

Digitalkamera er jo hardware, og jeg mener det er greit at hw.no legger ut news om disse...

Og hvor mange av dere er det som kjører 3dmark xx for å få xx score... Dette er jo såvidt spill relatert og da er det greit med noen lenker til di nyeste spillene og....:grin:

Og desutten hvis hw.no ikke har noe nytt å skrive om å ville det kanskje blitt litt tomt uten disse lenkene...

:grin:

Lenke til kommentar

Hvis hardware.no gjengen hadde brukt tiden sin på å lese andre nettsteder (noe de helt sikkert også gjør!) og bruker den tiden det tar dem å poste 2 spillanmeldelser ville de sikkert klart å skrevet en liten artikkel om en hardware relatert nyhet.

Lenke til kommentar

Vel, søsterside vil jeg ikke kalle det, men partnerside. Og det er jo derfor gamer.no står som partner litt nede i høyre marg, så hvorfor ikke holde det der? Jeg husker en gang i tiden når hardware.no var full av hardware og ikke 3/5 hardwareartikler som det har blitt nå i det siste.

Lenke til kommentar

Syns det er greit jeg. Hardware.no er tross alt en slags portal for Gamer.no, Overklokking.no, Digitalkaera.no, Barbara.no og Amobile.no.

Overklokking.no, Barbara.no og tildels Digitalkamera.no og Amobile.no er hardware. Er vel bare Gamer.no som er software relatert. :smile:

Som sagt, så syns jeg det er greit jeg. Men de kunne kanskje holdt seg til fete PC spill og ikke konsoll spill.

Lenke til kommentar

Hmm.. altså er det splittet mening om dette her.

Men hva om man hadde hatt en sorteringsfunksjon da? At man kunne sortere bort tråder fra gamer.no/amobile.no/barbara.no/digitalkamera.no og bare lese de rene (pc) hardware relaterte nyhetene.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-26 11:37, skrev panikk!:

Og hvor mange av dere er det som kjører 3dmark xx for å få xx score... Dette er jo såvidt spill relatert og da er det greit med noen lenker til di nyeste spillene og....
:grin:

Ja, men ikke xbox, Gamecube og PS2 spill!

Det har ikke no å gjøre på en hardware / dataside...!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-26 11:45, skrev Zerge:

Vel, søsterside vil jeg ikke kalle det, men partnerside. Og det er jo derfor gamer.no står som partner litt nede i høyre marg, så hvorfor ikke holde det der? Jeg husker en gang i tiden når hardware.no var full av hardware og ikke 3/5 hardwareartikler som det har blitt nå i det siste.

Hvis du kjenner historien til Hardware.no, så vet du at både Overklokking.no, Gamer.no, Digitalkamera.no etc var en underseksjon i Hardware.no tidligere. Kort forklart bestemte vi oss for å skille disse delene ut i egne domener, og nettsteder og opprette et nettverk av siter. Ingresser publiseres på Hardware.no i dag, som det ble gjort for 2-3 år siden. At vi Gamer.no og søstersitene lager flere egne artikler enn Hardware.no og dermed skaper et flertall, er egentlig ikke vårt problem. Vi gjør den samme jobben vi gjorde for 2 år siden, bare mye bedre og mer effektivt.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-26 13:02, skrev TST:

Hvis du kjenner historien til Hardware.no, så vet du at både Overklokking.no, Gamer.no, Digitalkamera.no etc var en underseksjon i Hardware.no tidligere. Kort forklart bestemte vi oss for å skille disse delene ut i egne domener, og nettsteder og opprette et nettverk av siter. Ingresser publiseres på Hardware.no i dag, som det ble gjort for 2-3 år siden. At vi Gamer.no og søstersitene lager flere egne artikler enn Hardware.no og dermed skaper et flertall, er egentlig ikke vårt problem. Vi gjør den samme jobben vi gjorde for 2 år siden, bare mye bedre og mer effektivt.

Poenget er at NÅ som dere har flere domener og EGNE sider for hver kategori så må det gå ann å ha et forum som også er adskilt. Det er greit å ha linker til de andre forumene, men når jeg går inn på f.eks. forum.hardware.no og trykker på Siste meldinger så burde jeg få opp siste meldinger ang. hardware og ikke alt det andre som "ikke" intresserer meg. (Vel det intresserer meg det også, men lurer jeg på noe ang. digitalkamera så stikker jeg innom digitalkamera.no og poster en post i det forumet, eller finner en link til forumet via hardware.no)

[ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-09-26 13:29 ]

Lenke til kommentar

Synes det er helt greit at det linkes til spill-artikler osv, bare det ikke blir i overkant mye. Sånn som det fungerer nå syns jeg det er ok.

Jeg pleier ikke å bruke gamer.no osv daglig, så da er det greit å få litt tips via hw.no som jeg er på hver dag.

Hvis spill ol. ikke interesserer dere r d jo bare å la være å klikke på linken.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-26 13:28, skrev JarleW:

Poenget er at NÅ som dere har flere domener og EGNE sider for hver kategori så må det gå ann å ha et forum som også er adskilt. Det er greit å ha linker til de andre forumene, men når jeg går inn på f.eks. forum.hardware.no og trykker på
så burde jeg få opp siste meldinger ang. hardware og ikke alt det andre som "ikke" intresserer meg.

Så bruk denne linken i steden for da, hvis det er et problem:

http://forum.gamer.no/latestus.php?cat_id=...&selorder=las24

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...