tomtomtom Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det er så mange fine bilder av dyr her, så jeg tenkte at jeg kan vel også poste et morsomt bildet av Makrellen, katten vår. Jeg skulle ønske det var litt større dybde i bildet. Andre kommentarer? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Veeldig bra bilde! Fint nok til å ramme inn! Ciao Lenke til kommentar
kak Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Hm, jeg synes utsnittet virker litt trangt og det er for liten dybdeskarphet. Jeg hadde kanskje også foretrukket å tatt bildet litt mer til venstre (litt mer forfra om du vil, ikke rett fra siden). Endret 28. mars 2006 av kkristi Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Artig utsnitt. Bra at noen kommer med noe annet enn klassiske dyreportretter, selv om det overhodet ikke er noe galt med det. Jeg syns den lille dybdeskarpheten skapte en kul effekt. Kanskje bittelitt større, så hadde det vært perfekt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvis utsnittet hadde vært mindre tett, så ville jeg vært enig i at dof burde vært større. Slik bildet fremstår nå, så synes jeg den begrensede dof'en understreker den litt abstrakte looken bildet har. Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 takk for konstruktive kommentarer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå