runela Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Tenkte og bytte ut min K500i den er helt i orden men begynner og bli lei av den og den begynner og bli litt treig. Jeg bestemte meg for at mobiler er forbruksvare og at jeg ikke vil bruke noe mere en en 1000kr på en ny. Så på nettbutikkene rundt om kring og tenkte på en i den klassen. Men en venn av meg sa jeg burde heller gå for en p900 som er brukt men som jeg kan få for samme prisen. Men det er jo det på en ny mobil har jeg garanti men det har jeg ikke på en gammel p900. Burde jeg gå for p900 eller en annen mobil for 1000kr uten abonnement? Hvor mye koster det eventuelt og reparere en p900 vis det skjer noe med den i framtiden? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 En P900 er jo digg da... hvis du har bruk for de funksjonene. Hva det koster å reparere den er vanskelig å si - alt i fra 300 kr. og oppover til flere tusenlapper... Lenke til kommentar
runela Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Må jo inrømme at jeg ar veldig lyst på en p900 Lenke til kommentar
jic Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Vel p900 er jo litt ugått tlf nå, men hvilken andre har du tenkt på å kjøpe siden du har hatt k500 kanskje du kan titte på k750i. De selger det for 1 kr på elektrfil messa på Spektrum til helgen med Netcom Active talk. Trot display til p900 koster over 1k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå