MrVilla Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Hei der. Jeg prøver å forandre bakgrunnen i win2000, men den vil ikke ta noe annet enn bitmap bilder!? Hvordan skal jeg få den til å ta jpeg? ....og i verste fall, hvor finner jeg bitmap bakgrunner? :smile: Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Hmm. min windows 2000 tar .jpg filer. Kanskje det har noe med active desktop? Ellers er det jo bare å konvertere jpg til bmp i et vanlig bildeprogram eller ta å printscreen og bruke paintbrush. Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 hvis du enabler "Show Web content on my Active Desktop" burde det gå bra. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Du kan jo åpne bildene i gode gamle paint og "lagre som" bitmap filer. Du kan jo sjekke om Active desktop er aktiver under "WEB" på skjerminnstillingene. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Du vet ikke tilfeldigvis ett enkelt program for å konvertere fra jpeg til bmp? Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 hmm.. jeg har .jpg bilde på min win2000 bakgrunn! Kan åpne fila i internet explorer og velge: Set as background eller Bruk som bakgrunn! hvis ikke det går så kan du gjøre om .jpg bildet til .bmp da.. feks med paint Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Enkelt. Åpne bildet i Internet Explorer. Høyreklikk. Set as Wallpaper. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Takk for alle de gode tipsene!!! Jeg burde selfølgelig ha tenkt på å åpne det i IE, og bare valgt "set as wallpaper"!!! Takk for den Softest! Det funket jo fint. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Jeg har win2k både hjemme og på skolen. på skolen kan jeg lagre som jpg i paint. hvorfor kan jeg ikke det hjemme? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Grunnen er jo at man må ha active desktop aktivert for å kunne bruke jpeg bilder som bakgrunn. Hvorfor må du nesten spørre Bill Gates om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå