bfisk Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Før syns jeg Dagbladet vs VG var en enkel sak. Dagbladet hadde spennende features, turte å skrive om kontroversielle ting, og var mange hakk over mer kulørte VG, som var Se&Hør i tabloidversjon. I det siste syns jeg det har blitt mer og mer andre veien - DB presser nå mer kjendissladder og billig frykt, mens VG har blitt litt mer journalistisk anstendig. Bortsett fra de tidvis helt jævlige (unnskyld språket) reklamene vg.no har, syns jeg nå de fremstår hakket bedre enn DB. Er det bare jeg som er blitt eldre, eller er kanskje DB tuftet på bæsj? Endret 28. mars 2006 av bfisk Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Syntes det bare står tull i Vg og Dagbladet... Men likevell leser jeg dem Men syntes alltid de har samme nyhtet, men forskjellige tall, år... Feks. Dagbladet : jente 13 ble skutt utenfor hjemmet Vg : jente 15 ble skutt utenfor hjemmet... Dere skjønner hva jeg vil fram til Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Fra folk som har bachlor i journalistikk, skulle mann dog forventa litt mindre skrivefeil... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det beste er alikevel at Dagbladet.no har lansert en side som heter Kjendis.no. Hva skal da Dagbladet inneholde? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Dagbladet gikk til helvete etter at de sparket halve stabben. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Vel, det er jo ofte like på mange punkter, har jo mye de samme hovedsakene osv. Men så er de ulike også, derfor leser jeg både vg.no og db.no hver dag. Men jeg hadde nok valgt vg om jeg måtte velge én. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Fra folk som har bachlor i journalistikk, skulle mann dog forventa litt mindre skrivefeil... 5824033[/snapback] De fleste "toppfolka" i VG, Dagbladet og lignende har ikke journalistikk som hovedfag. De er som regel samfunnsvitere, har gode språkkunnskaper o.l. En litt interessant fakta... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Dagbladet har blitt så feministiske jeg blir kvalm. Nå er vel både vg og dagbladet venstreorientert da så det gir meg avsmak av begge Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det beste er alikevel at Dagbladet.no har lansert en side som heter Kjendis.no. Hva skal da Dagbladet inneholde? 5824125[/snapback] Kjendisstoff seff. De bare linker til kjendis.no Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Dagbladet har blitt så feministiske jeg blir kvalm. Nå er vel både vg og dagbladet venstreorientert da så det gir meg avsmak av begge 5825648[/snapback] er vg venstreorientert? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Offisielt, nei. Men det kan virke sånn. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Vg: jente 15 ble skutt utenfor hjemmet... Det hadde vel blitt noe mer så som dette: Jente-skutt (15) utenfr hjemmet Er dessverre innpå begge sider likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå