Pepsi Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Er det noen som har noen gode forslag til hvordan jeg kan få internett på min laptop uten å måtte bruke tlf. ledning når jeg i tillegg bare har analogt modem?? (trådløst) Hvor jeg bor er det ikke mulig med adsl... Går det an å koble telefonledingen som jeg er avhengig av til en base stasjon som igjen komuniserer via et pc-kort til min laptop?? Innvikla greier dette her, dere får bare unnskylde meg om jeg forklarer dette tungvint. Alle svar mottas med takk. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Kan ikke svare med tanke på model etc. Pepsi, men regner med at det burde gå greit. Trådløst nettverk, med basestasjonen koblet til telefonnettet. VET det fungerer fint med Apples Airport, og regner med at PC-PC-folket ikke er noe dårligere på dette punktet. :smile: Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 det finnes trådløse basestasjoner med router og analogt modem innebygget. Jeg vet at buffalo og compaq har slike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå