vandelayphoto Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Stemmer det virkelig at man ikke kan venstreklikke med touchpaden ved å tappe fingeren på platen? Hver gang jeg har prøvd en Mac har jeg ikke fått til dette. Kan man konfigurere maskinen slik at dette fungerer? Det hadde jo vært fryktelig tidsbesparende. Endret 28. mars 2006 av sob Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 vet ikke svaret på spørsmålet ditt, men du bør skifte emne før en moderator våkner. skift til: venstreklikk på touchpad eller noe. foresten, jeg trykker på touchpadden på min bærbare, funker fint =) Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Sitter selv på en powerbook(laptop) fra apple, for høyre klikk så bruker du ganske enkelt vanlig museklikk mens du holder nede knappen: Ctrl , kan kansje virke bakvendt, men er bare en vanesak, håper det var det svaret du trenkte. Ellers så vis du kobler til en vanlig mus, så vil du ha vanlig høyre og venstre museklikk. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Du kan selvfølgelig aktivere museklikk ved "tapping", men det er ikke aktivert pr. default. Gå på Systemvalg -> "Mus og tastatur" og se under Mus eller Styreflate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå