Drue Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Jeg skal ha et filmasert speilreflekskamera og har bestemt meg for å kjøpe Canon EOS 300V siden det virker ok. Spørsmålet er hvor kan jeg kjøpe dette kameraet til en rimelig pris? Har prøvd Google, men finner ingen steder jeg kan kjøpe det. Kan noen hjelpe meg? Endret 28. mars 2006 av Drue Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det er en modell som bør være veldig billig. Det kostet jo ned mot 2k nytt, så det er ikke mange kronene man må betale for det i dag. Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Gå for en bedre modell når du først skal kjøpe bruktfilmbasert. Kameraene blir jo nærmest kastet etter deg, og prisen er deretter. Kommer selvfølgelig an på hvor mye du vil bruke da. Kan finne mye både på foto.no, finn.no, qxl.no her i landet. Noen butikker har også bruktkameraer med onlineliste. Oslo kameraservice og Lømork har ihvertfall, sikkert noen til. Den store mengden finner du på ebay. Lenke til kommentar
Drue Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Har sett på flere modeller av Canon som da kanskje er bedre. EOS 3000V og EOS 3000N. Burde jeg heller kjøpe noen av disse? Er litt usikker på om jeg vil kjøpe brukt, men det er kanskje det jeg burde gjøre. Endret 28. mars 2006 av Drue Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Du bør unngå alle modeller med tre eller fire (grøss) siffre i modellnavnet. Det er de billigste modellene, og 3000-modellene er horrible. De minner mer om de leketøyene du kan finne på Ebay (Olympia etc). Det stemmer naturligvis ikke teknisk, men følelsen av plast er overveldende. Eos 30 er et flott, og svært godt konstruert kamera. Solid og vellbygd, og med et mye finere design enn de grusomme entry-level modellene. Lenke til kommentar
Drue Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Ok. Vet så lite om slike kameraer selv så er glad for slik informasjon. Skal se på EOS 30. Regner med at en kan ha manuell kontroll på det kameraet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ok. Vet så lite om slike kameraer selv så er glad for slik informasjon.Skal se på EOS 30. Regner med at en kan ha manuell kontroll på det kameraet. 5825223[/snapback] Eos 30 er ikke bare et av Canons lekrere hus, men det er også blant de mer avanserte. Naturligvis har et slik hus alle manuelle muligheter, ofte lettere tilgjengelig enn rimeligere modeller. Lenke til kommentar
Drue Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Takk for alle svar. Har nå bestemt meg for å kjøpe Canon EOS 30. Får bare håpe jeg finner et ganske snart. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Glimrende valg. Regner med at du har kikket på bilder av det. Solid og nydelig kloss, det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå