Deelay Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg skal ha en bakgrunn på siden min(DOH..) men synes det fort blir irriterende med sånne som repeteres i y og x-retning. Finnes det en fix som tilpesser og strekker bakgrunnen etter forskjellige browsere og skjermopløsning? For det meste samme hvilket språk det kan ordnes i! Men css er vel greiest... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvis du strekker den blir den jo kornete og det ser ikke bra ut synes nå jeg da. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Er sant det ja! Men hvis man har et høyoppløselig bildet blir det vel bedre. Får jeg håpe.... Lenke til kommentar
pakke Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Har du et høyoppløselig bilde vil det jo sannsynligvis være tilsvarende tungt å laste. Rasterbilder mister kvalitet både ved forstørring og forminsking, så denne ideen med å strekke bakgrunnsbildet er nok ikke så god som du skulle tro. Forøvrig vet jeg ikke om noen måte å gjøre det på. Det beste alternativet er vel å lage et bakgrunnsbilde som lar seg repetere uten komplikasjoner. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 For å si det sånn: Det er nok en grunn til at det ikke er noen enkel måte å gjøre dette på. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Kva er det som eg så irriterende med repeat-y/x? Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Får nok bite i det sure eple ser det ut som.... Det spørs selvgølgelig på hvordan bilde man repeterer, men det kan fort bli det når et og samme mønster repeteres hele tida(blir som en transe). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå