Nemo Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Hei, Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en "light saber" til kabinettet mitt? Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Hvis det er Kald Katode du sikter til så finner du det og andre morrosaker på http://www.microplex.no -> Casemods -> Kald katode. Har også neonlys der, men anbefaler katodene i steden. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Kald Katode er mye mer effektivt, den trekker ca. 1.5w (single), og lyser veldig kraftig. Anbefaler den på det sterkeste!! :razz: Lenke til kommentar
Nemo Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 På Chieftech siden kaller de det "light saber" Nettop bestilt "kald katode" til Chieftech kassa!! Takk Lenke til kommentar
ilex Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Hvis dere derimot er interessert i en ekte (ok da, ikke helt :razz: )light saber, ta en titt her. *link* Dette er meget bra saker. Sikler selv på Powerage versjonen. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Sinnsykt pent!!! ... jeg er nemlig en ekte Star Wars fan :smile: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-26 10:34, skrev lavizh:Spør Obi-Wan Sist jeg sjekket så hadde de ingen lærlinger plasser ledig. Men det kan jo ha falt fra en eller to i løpet av treningen. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Hmmm... jeg snakka med Mace her om dagen. Han sa at Yoda tok imot nye lærlinger etter jul. Så du få nok bare vente... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå