Gå til innhold

Hvor finne Smart Media kort?

Anbefalte innlegg

Har et nærmest ufattelig gammelt, men fungerende Fujifilm MX-1700.

Minnekortet på den er et like antikvarisk smartmedia kort på 32Mb. Dette kortet har i det siste utviklet en tendens til å "spise" enkelte bilder, og nå i helgen døde det fullstendig.

At jeg hadde et problem forstod jeg først når jeg stakk innom Xpert for å kjøpe et nytt og de ikke hadde den ringeste anelse om hva jeg snakket om. All respekt til Xpert i Tønsberg som brukte en del tid på å gå gjennom gamle rotekasser i håp om et mirakel, men kort kunne ikke skaffes.

Den eneste nettbutikken jeg har funnet kort på er på Fotovideo.no men der har de den tvilsomme "ubekreftet 30.03 2006" som jeg tolker til å bety noe sånt som "Vi selger den til deg hvis en av dem skulle dukke opp en gang"

Er jeg overdreven pessimist her, eller er det noen andre nettbutikker som kansje har slike kort på lager?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glimrende.

Da har jeg bestilt fra dem, så da håper jeg at det blir atter noen års bruk av den gamle traveren. Selv et 1.5Mpx kamera duger sånn halveis til lett "familiebruk"

Sånn for eksempel:

kattepus

Ikke jeg som tok bildet, hun bare låner mitt gamle kamera. Derfor det er så krise at minnekortet døde :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...