_tHokA_ Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 bZerk Miditower, Mesh, Sort Noen som har erfaring med dette kabinettet her? Ser jo greit ut det kabinettet, spes alle de lufte hullene... Kanskje ikke så støy isolert da Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg ville nok heller ha lakt i noen kr til å kjøpt noe skikkelig bra.. Dette ikke det dyreste lian li kabinettet.. Knall kabinett.. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Det er så standard dette forumet her... Bare å "drite" i det kabinettet som man skal snakke om. Og da heller komme med et Lian-Li kabinett eller noen andre 1000kr kabinett. Jeg vet at Lian Li er kvalitets kabinettet, men det var ikke det jeg spurte om. Det jeg spurte om var om noen hadde noen erfaring med det kabinettet. Ikke om det fantes andre kabinett som var bedre, og dyrere Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 My bad.. Kabinettet er sikkert greit, men med tia bytte vifter og sette inn støy dempings matter.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 bZerk Miditower, Mesh, Sort Noen som har erfaring med dette kabinettet her? Ser jo greit ut det kabinettet, spes alle de lufte hullene... Kanskje ikke så støy isolert da 5823625[/snapback] Støy fikser man ved vifteløse løsninger og gummi. Skal bruke dette kabinnetet til STFU-prosjektet mitt. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Eller stillegående vifter, med gummifeste for å spille viberasjonen... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Eller stillegående vifter, med gummifeste for å spille viberasjonen... 5829887[/snapback] Cooltek vibrasjonsdempende kit er nok en god venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå