Gå til innhold

Pen ustillingsmonter eller skap til Vinyl etc

larseer83

Anbefalte innlegg

Heisann! Driver å samler på sjeldne CD'er og Vinylplater o.l. og syns det er for galt at de bare er stuvet vekk i en hylle der det ikke engang går ann å se på dem. Så jeg lurer på om det er noen der ute som har en god løsning på hvordan jeg kan få "vist frem" samlingen min på best mulig måte.... Noen her som har f.eks et band de brenner stort for og har alle albumene og effektene på display i et skap eller lignende? Hva passer seg best til Vinyl plater egentlig? Blir litt for mye å ramme inn og henge på veggen :tease:

Kanskje noen her har ideer om hva eg burde kjøpe/hvor jeg skal lete etc... Tenker noe i retning av et stilfullt glasskap som er høyt eller noe sånt... takker for svar!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det hadde gjort det litt lettere å plassert samlinga en plass, åsså får man jo samtidig sett litt på den :) Har sett litt på Ikea men fant rett å slett ikke noe som var Vinyl vennlig for å si det sånn... :ermm: Vinylplater er jo ganske store tross alt... Må vel være noen der ute som har en genial løsning vel? :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...